Bine ati venit !

Suport service

Toate produsele comercializate de Senso Ambiente beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si condittilor comerciale ale producatorilor.
Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei si se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii, respectiv OG nr. 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea nr. 449/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate de pasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
Certificatul de garantie contine toate informatiile necesare despre modul de asigurare a garantiei, perioada de garantie si informatiile necesare pentru contactarea centrului de service.
Va rugam ca, in cazul in care ati primit produsul fara instructiuni de utilizare si/sau certificat de garantie sa reclamati lipsa acestora in cel mult 48 de ore de la primirea produsului.
Pentru a beneficia de garantie trebuie sa aveti asupra dvs. bonul fiscal sau factura in original si certificatul de garantie.
Se recomanda prezentarea produsului in ambalaj original, pentru asigurarea integritatii pe perioada acordarii garantiei (inclusiv la transport). Produsele deteriorate in timpul transportului datorita ambalarii necorespunzatoare nu vor fi primite in garantie.

Daca intampinati dificultati sau daca doriti sa faceti o reclamatie ori sesizare va rugam sa apelati Serviciul Suport Clienti Senso Ambiente la numarul de telefon 021-410.36.72 sau pe adresa de email service@sensoambiente.ro, pentru remedierea situatiei.